Translate & Read !

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Τι να κρατήσεις και τι να αφήσεις από τον περασμένο χειμώνα




Δύο φορές τον χρόνο καθόσαστε σκεφτικές μπροστά στην ντουλάπα. Έχετε δει τα νέα trends και θέλετε να κάνετε μια ανανέωση, όσο πιο ριζική γίνεται, η οποία θα έχει μέγα αντίκτυπο στο πορτοφόλι σας. Εκεί είναι που σας πιάνει απελπισία. Ξέρετε κάτι? Όλες οι γυναίκες σαν εσάς σκεφτόμαστε. Πρέπει όμως να είμαστε έξυπνες και πρακτικές. Αφού φύγει λοιπόν η πρώτη παρόρμηση για την αγορά όσο περισσότερων «απαραίτητων» κομματιών για την σεζόν που έρχεται, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι μια καλή αξιολόγηση των ρούχων στην ντουλάπα μας. Σίγουρα υπάρχουν ρούχα που μπορούμε να τα φορέσουμε και φέτος, υπάρχουν όμως και ρούχα που πρέπει να τα βάλουμε για λίγο στην άκρη. Αφού έκανα κι εγώ την εκκαθάρισή μου για να με βρει έτοιμη ο φετινός χειμώνας αποφάσισα τι θα κρατήσω και τι θα κρύψω :

Θα κρατήσω :

Την δερμάτινη midi φούστα και το δερμάτινο φόρεμα



Την δερμάτινη φούστα μπορώ να την φορέσω από το πρωί μέχρι το βράδυ με ένα πουλόβερ, ένα φούτερ, με statement accessories και με sneakers. Αυτό είναι ένα streetlook που μου αρέσει πολύ. Το δερμάτινο φόρεμα είναι κομμάτι κλειδί. Ειδικά αν έχει γραμμή Α, τότε είμαι μέσα και στα φετινά trends γιατί μια από τις κύριες τάσεις είναι τα Sweet Sixties. 

Τη γούνα της μαμάς μου


Την έχω δανειστεί χωρίς ημερομηνία επιστροφής. Μπορώ να την φορέσω σχεδόν με οτιδήποτε, όλες τις ώρες της ημέρας. Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός γούνας με jean. Έτσι καταρρίπτω την άποψη ότι η γούνα είναι κυρίως βραδινό κομμάτι. 

Τα sneakers


 O παγκόσμιος νόμος του streetstyle  προστάζει αθλητικά φορεμένα σχεδόν με όλα. Όλες οι στυλάτες κυρίες στις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας τον υπακούν. Μαζί τους κι εγώ. 

To σκουφάκι (beanie)


Mεγάλος σωτήρας. Μου δίνει στυλ και με σώζει από ένα bad hair day. 

Tο φαρδύ παντελόνι ¾ ή αλλιώς cullote.


 Θα το προτιμήσω για μια ιδιαίτερη εμφάνιση. Αν επιλέξω να το φορέσω το πρωί θα το συνδυάσω με brogues. Το βράδυ με τακούνι. 

Ο συνδυασμός του άσπρου και του μαύρου.


Άσος στο μανίκι μου. Δεν γίνεται να κάνεις λάθος και θεωρείται κλασσικός. 

Το boxy jean jacket


Οι φαρδιές γραμμές είναι σωτήριες τον χειμώνα, γιατί μπορώ να φορέσω κι ένα ρούχο παραπάνω όταν κάνει κρύο, χωρίς να δώσω περισσότερο όγκο στην εμφάνισή μου. Εκτός αυτού, πέφτει ποτέ το jean από την μόδα? 

Θα κρύψω :

Ότι μου θυμίζει bohemian attitude


Φορέθηκε αρκετά. Τώρα είμαι έτοιμη για transition στα πιο girly sixties.
Τις μαύρες δαντέλες



 Φέτος ο χειμώνας είναι πιο χαρούμενος και πρωταγωνιστούν άλλα υφάσματα. 

Την embellished μίνι φούστα


Θα επενδύσω σε κάτι πιο διακριτικό. 


Πέρα όμως από τις τάσεις, αυτό που πρέπει πάντα να προσέχετε είναι η αγορά ρούχων  στο νούμερό σας, που να ταιριάζουν στον σωματότυπό σας. Αν σας αρέσει π.χ. ένα φόρεμα με ethink tribal pattern που δεν είναι τόσο στην μόδα, αλλά σας δείχνει υπέροχη, μην διστάσετε να το αγοράσετε. Στο κάτω κάτω, τα ρούχα δεν κάνουν τον άνθρωπο.
marieclaire.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου